Nightingales and Bombers

Långsökt titel... jo. Vi hade en föreläsning om Florence Nightingale idag. Men ordet Nighingale får mig alltid att tänka på ett av de bästa album som gjorts! Nightingales & Bombers av Manfred Mann's Earth Band. Ååå... saknar min skivspelare :( Helt sjukt va mkt musik jag börjat lyssna på den senaste tiden! Spotify måste ju vara en av de bästa uppfinningarna alltså (näst efter skivspelaren då) :D Det enda jag saknar där är just Manfred Mann's Earth Band, Led Zeppelin och Beatles. Men man kan ju inte få allt här i livet ;)

Oj, vad jag flummar... är lite för sent tror jag. Var inte alls det här jag skulle skriva om, haha. Nä... shit, måste gå i säng! Skulle kunna sitta här o skriva om allt och inget hur länge som helst tror jag... Många tankar... Men det får bli en annan dag! Nu måste jag 1 Duscha, 2 Fika, 3 Sova!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0