Rastlös!

Alltså de senaste veckorna har jag varit så sjuuukt rastlös så det finns inte! Måste ha nått att göra varje ledig stund, vilket har resulterat i att jag umgåtts väldigt mycket med kompisar den senaste tiden :D Det är såklart hur roligt som helst men det har gått till den gräns att jag typ får ångest om jag måste spendera en kväll bara för mig själv =/

Tror mycket beror på att jag för nästan första gången i mitt liv bor helt själv. Innan man flyttade hemifrån så fanns ju alltid familjen. Och bara en månad efter att jag hade flyttat till eget så träffade jag Frode och vi flyttade ju ihop nästan direkt. Så det kanske inte är så konstigt att jag är ovan att vara själv! Sen har jag som en känsla av att jag vill hinna med så mycket som möjligt! Min farmor gick ju bort för några veckor sedan och det drog upp en massa jobbigheter och typ känslan av att jag verkligen vill passa på att leva! För man vet ju aldrig hur länge man själv eller ens nära får finnas kvar här på jorden...

Läste det här i min kalender, ordspråket för just den här veckan; "Man ska akta sig för att ha så många järn i elden att den slocknar". Jag undrar om universum vill säga mig någonting ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0