Skellefteå eller Umeå?!!


Oj, vad jag har velat... ska jag stanna eller flytta. Först ville jag stanna här i Skeå. Trivs ju så himla bra här! Har ju en massa vänner här,.. och extrajobbet där jag trivs hur bra som helst. Men sen började jag tänka att det kanske skulle vara roligt att flytta ändå... testa nått nytt och leva studentliv. Sen ändrade jag mig igen... och igen... och igen.

Just nu är jag inne på att stanna här. För jag vet ju inte ens hur jag kommer att trivas med studierna och klasskamraterna. Jag kan ju alltid flytta dit sen om jag känner för det. Känner inte alls för att lämna Skellefteå nu faktiskt...

Nä. Tror jag stressar alldeles för mkt. Måste ta det lugnt ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0