Jag vill tillbaks...


Jag trivs jättebra här i Skellefteå men jag känner mig så långt borta från allt. Sen allt det här med att pappa och farfar gick bort så skulle det (av en massa olika anledningar) va mycket mer praktiskt och mkt lättare ifall jag bodde i Lycksele. Allt är så komplicerat just nu :( Jag har så många tankar som snurrar i mitt huvud. Jag önskar att saker vore annorlunda...

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga. Men igår när vi for från Mörtan så kändes det inte alls så. Det var inte skönt att komma hem... snarare tvärtom. Helgen gick alldeles för fort. Ååååå vad jag längtar tillbaks! Det va så roligt nu när vi var där. Jag vill tillbaks...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0