All this rain


Hela den här veckan har det småregnat... det tar liksom aldrig slut. Jag vill ju ha snö! Förra veckan trodde jag nästan att vintern hade kommit för att stanna. Men även denna gången hade jag fel :( All snö har regnat bort. Det blir ju så tråkigt för nu i veckan har jag nästan inte varit ute och gått nånting... bara två gånger. Jag har istället varit en liten miljöbov och tagit bilen rätt ofta. Dumma regn!

Har förresten sett att en del har satt upp adventsstjärnor nu... men är inte det lite väl tidigt? Men den första december åker då julpyntet upp, snö eller ingen snö! Men jag hoppas verkligen att snön har kommit då :) Det är så mysigt med snö. Det blir ljusare ute och så mår man bättre :) Och jag längtar verkligen tills man kan ta fram brädan också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0