Tung dag...


Jag vill bara fly från allt… så känns det idag. Varför skulle han börja bråka om en sån liten fånig sak?! Han blev upprörd över något som inte alls var meningen att såra. En fjantsak… som han tjatade om hela vägen hem! Och tillslut klarade jag inte längre! Jag hatar att bråka! Och att han ska dra upp saker som inte alls har med det här att göra och trycka ner mig och får mig att känna mig som världens sämsta människa… det är klart jag blir ledsen! Nej, jag antar att jag inte ska gå in nå djupare på vårat bråk igår men jag känner fortfarande av det. Vi hade ju så trevligt hos Veronica igår och sen förstördes allting på vägen hem! Alkohol förstör bara… det spelar ingen roll om man bara druckit lite grann… det förstör ändå. Men med det här vill jag inte framstå som ett offer och peka ut honom som boven i dramat... jag älskar ju dig mest av allt! Men ibland blir det bara så fel, som igår. Och jag tog det väldigt hårt.

 

Sen hjälper det säkert till att det idag är precis ett år sedan pappa dog. Jag vill bara krypa under täcket och försvinna från jordens yta ett litet tag. Typ ta en paus från livet. Men det går ju tyvärr inte. Livet tickar på varje dag vare sig man vill det eller inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0