Små ljusglimtar...


Ska försöka skriva ett positivt inlägg nu hade jag tänkt...jag är fortarande lite upprörd sen igår men jag ska försöka! För visst finns det bra saker här i livet oxå :) Väldigt mkt om man tänker efter. Min underbara pojkvän och sambo Frode (älskar dig mest av allt!), min familj och mina vänner (och katterna såklart) t.ex. Alla nära och kära helt enkelt. Är bara så synd att hela min släkt och dom flesta av mina vänner bor så långt bort! Så jag kan inte alls träffa dom så mkt som jag skulle vilja tyvärr...

... jag har inte så många vänner i mitt liv men jag har ju iaf några ;) En speciell hälsning till Linn och Pallan som är mina enda och trogna läsare här på min blogg, haha! Tack för att ni finns :) Synd bara som sagt att vi inte kan träffas så ofta.

Och igår (tror jag det var) så ringde min mamma och frågade om hon och min yngsta lillasyster (skrev minsta först men hon är ju numera längre än jag!) kunde komma och hälsa på nu i helgen... självklart sa jag! Så det blir nog kul :) Men då kom jag på att det blir lite tight att hinna packa till Berlin-resan för jag far ju dit nu på söndag!!! Shit, det är nära nu. Så jag måste nog börja packa redan ikväll, för imorrn har jag som fullt upp hela dagen (härligt att ha fullt upp!). På fredag i och för sig har jag en helt ledig dag så då hinner jag förbereda mig lite inför resan då oxå. Ååå, jag är nervös... har aldrig varit så långt hemifrån nångång förut. Längsta jag har varit till är Hastings i England.  Fast det är nog ungefär lika långt kom jag på nu :) Nä, jag hoppas det blir kul!

Idag har förövrigt Ylva kommit och hälsat på :)... hon kom ju nyss hem från Österrike där hon har varit sen före jul så det va jättekul att träffa henne! Och imorrn är det valborg oxå... då ska vi va hos Veronica så det blir garanterat kul :)

Måste även dela med mig av en rolig kommentar jag fick  igår av en alkis som bor i samma byggnad som jag.... han sitter ofta på sin balkong eller ute på gården och ska prata med en varje gång man går förbi. I början när vi bodde här var jag lite skraj för honom men nu har jag som vant mig :) Jag brukar oftast inte höra vad han säger men igår gjorde jag det . Han sa; Hej unga damen... varför blev du så fin? Du är fint skapad. Det kändes så djupt på nått sätt... lite poetiskt typ. Haha, jag vet inte men jag tog det som en komplimang iaf :)


Tog det här fotot i fredags. Jag har redigerat det lite grann i Photoshop
och jag tycker det blev rätt bra :)




Kommentarer
Postat av: Josie

Svara gärna på frågan i min blogg :)

2009-04-29 @ 20:12:08
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Josie

Tack för svaret!



Titta gärna in senare för att få veta varför jag ställde frågan, samt vad dom flesta svarade. (:

2009-04-29 @ 21:14:36
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Pauline

haha. vilken gullig gubbe. Ja han hade då helt rätt i de han sa ;)

va spännande med resan. lite avis faktiskt. vill också utomlands, men jag håller med dej, det där med influensan är obehagligt. Fågelinfluensan var ju också riktigt obehaglig. snygg bild föresten. du är Duktig. Hoppas du får riktigt kul i Berlin



puss och kram

2009-04-30 @ 07:57:15
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0