Det här med rubriker


Har varit en minst sagt omväxlande vecka... framförallt känslomässigt. Upp och ner. En hel del ångest men även mkt skratt. Har hängt mycket på skolan och försökt plugga läkemedelsberäkning men det har inte alls gått sådär jättebra. Haft sjukt svårt att koncentrera mig och jag och Elin har nog gjort allt annat än att plugga :P Hunnit klippa mig har jag också gjort och även testat Freepower i måndags...  sjukt kul med grym träningsvärk som följd! Fest i fredags innan omtentan som var igår... funkade det oxå ;P Och födelsedagsfest hos My i lördags :) 

Skrev egentligen det här inlägget i söndags men det har tydligen varit driftstörningar så det har aldrig blivit publicerat... Har iaf varit riktig sommarvärme i Umeå idag vilket gör mycket för humöret!! Så sjuuukt härligt! Hoppas nu det fortsätter så här :D



Bilder från helgen... Jag och mina vapendragare Elin och Joanne :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0