Nu börjar det hända saker!


YES!! Peace & Love i sommar med Joanne!!! :D Helt plötsligt känns allt mkt bättre :) Om jag längtar!!! Haft en riktigt bra helg oxå :) Fest hos mig i fredags med en massa folk vi typ bjöd dan innan bara. Riktigt nice! Blev dock av med ett dörrhandtag under kvällen och det blev lite intressant sen på morgonen när jag inte tog mig ut ur sovrummet, haha. Men det löste sig tillslut. Och efter att ha varit på vift runt Ålidhem fick jag tillbaka mitt dörrhandtag i söndags iaf :P I lördags var det Skell och jobb. Egentligen skulle jag bara jobba servis under middagen men det blev så jag fick jobba bar hela kvällen istället :) Nästan 4 månader sen sist så det var kul! 

Och idag är det exakt 2 veckor kvar av skolan. Shit va tiden går fort! En artikelgranskning och en tenta kvar bara... sen sommar! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0