Måndag 7 mars

Skrev farmakologi-tentan imorse och den var inte så svår så är faktiskt rätt säker på att jag klarar den :) Senaste veckan har det iaf varit plugg blandat med rätt mkt party med en massa roligt folk :) Aa man måste ju bara älska studentlivet alltså ;D Nu däremot känner jag mig rätt slö... undrar riktigt hur jag ska få nått vettigt gjort idag? Känns inte så lockande att plugga direkt när det är så fint väder ute!!
På tal om fint väder. FAN VA AVUNDSJUK JAG ÄR PÅ ALLA SOM HAR SPORTLOV NU!!! Fatta nice det hade varit med en skoterutflykt eller en dag i backen typ idag!! Har inte gjort nått av det i vinter :( Och om snön fortsätter smälta i den här takten så finns det ju snart inga chanser kvar till nått sånt. Hmm... det här va ju inge bra, nu fick jag ju lite lätt ångest! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0