Lyckat...


Ja för det första. Upptäckte imorse att min carlings-kasse (med iaf bara ett klädsplagg i) från shoppingen i lördags är spårlöst försvunnen. Antagligen glömde jag den på Allstar eller i bussen på väg hem. 199 spänn åt skogen!! Faaan. Sen köpte jag tydligen kycklingklubbor idag när jag var och handlade istället för kycklingfilé. Inte konstigt det blev så billigt :P Hehe, I-landsproblem I know men grejen är att jag verkligen inte tycker om att käka kycklingklubbor. Kladdigt, pillrigt och en massa besvär för typ ingen mat såå... typ 39 spänn åt skogen där. Sen är det måndag. Hatar måndagar! Visst hör ni att det är jättesynd om mig ;P Rastlös är jag oxå... har så sjukt tråkigt!!

Men imorgon! Har inga lektioner och det är schemamöte på Johanna i Parken i Skellefteå på kvällen så tänkte rent av göra en liten tripp till home sweet skeå imorgon! Har bokat in tre fikadejter som jag tänkt hinna med under dagen oxå så det blir NIIIIICE!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0