Sista natten med gänget!

Blev så att jag jobbade ändå i fredags. Mitt allra sista pass i baren uppe på Station8 :( Var riktigt roligt att jobba (även fast det var club 27 ;P) så det blev ett bra avslut! ;D Haha, och stackars Krille alltså, jag och Evelina var lite busiga just innan vi drog hem vid halv fem sådär ;P... var sjukt länge sen jag skrattade så mycket alltså!!! HAHA, det där kommer jag leva på länge!!!
Men iaf. Igår var den stora dagen... Min födelsedag och sista station. Dagen började med pizza och en flaska vin på Viking med Hans och Virre. Sen rätt självklart var det PARTY för hela slanten!!! Riktigt trevligt :D Steffen sjöng födelsedagssången för mig på danska och så fick jag världens roligaste present av Virre och Hans... Bingo Rimérs bok med ett speciellt meddelande av Bingo himself ;P Sen blev det lite menta såklart och sen Station8. Allt som allt en bra födelsedag, även fast det blev lite dimmigt där i slutet ;P
FAN VAD JAG KOMMER ATT SAKNA STATION ALLTSÅ!!! Alla kompisar, jobba i baren och röja på dansgolvet!! Kommer sakna Skellefteå sjuuuukt mycket!!! SHIT IMORGON FLYTTAR JAG!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0