Flyttkartonger is the shit!

Inte fan fick jag sticka några klasskompisar igår :( Vår lärare var sjuk så lektionen var inställd! Superkul att pendla en sån gång!! Menmen... livet går vidare ;P Idag har jag haft självstudier, men som vanligt sådana dagar har jag gjort allt annat än att plugga. Har tvättat, fått tvärbesök från Rusksele (tack mamma!), fixat flyttkartonger och varit på två fikadejter ;D Först med Sofia och sen med Nina... 3 timmar på Wayne's är aldrig fel! En riktigt bra dag :D Och än finns det ju tid för plugg... tvivlar dock på att det blir nått sånt ikväll ;P
Bara för att jag är på ett sånt oförskämt bra humör slänger jag med en nice partylåt oxå...
Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0