Trassel!

Hej hej! Tiden bara flyger iväg... som vanligt. I torsdags skrev jag tenta = skönt att det är gjort nu! Bara att vänta och hoppas att man klarade den. Sen i fredags blev det käk och utgång på allstar med Joanne och två andra brudar. Många roliga incidenter, haha (killar som försöker ragga + alkohol = inte alltid så smidigt ;P). Så det blev en hel del skratt. Men allt som allt var väl kvällen sådär, av olika orsaker som jag inte behöver trötta ut er med, haha :P
Sen igår kom mamma och Rebbe hit til Umeå :D Passade på att handla mig lite möbler när jag hade tillgång till bil men själva anledningen varför dom var här var ju för att mina systrar och jag skulle fira mamma lite extra eftersom hon rätt nyligen fyllt år :) Vi käkade gott (buffé!!!) på en asiatisk resaurang (minns inte namnet?) och sen blev det 3D-bio :) Vi såg filmen Trassel, och den var verkligen så bra som alla har sagt! Jätterolig, fint gjord, romaaantisk och alldeles, alldeles underbar :)
Idag har jag fixat i lägenheten... skruvat ihop möbler och så. Det börjar ta sig! Ska fortsätta ett tag till men sen hade jag, Puma och Gimla tänkt mysa ner oss i soffan och se lite film ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0