Jaaa men här rullar det på!

Har nu bott här i Umeå i lite mer än en vecka och det funkar bara fint! :D Har varit mkt föreläsningar i veckan så det har som varit heldagar på skolan varje dag. Har börjat utforska Umeå lite smått nu oxå. Och med det menar jag egentligen bara när jag och Joanne cyklade till Strömpilen för att införskaffa lite varor från systemet och att jag varit till Ersboda och bowlat ;D Fixat medlemskap i kåren, skaffat busskort till lokalbussarna och lite sånt har jag oxå gjort. Har insett att jag nog kommer spendera en hel del på linje 5, haha. Med den bussen tar jag mig både till campusområdet, sjukhuset, centrum, strömpilen och ersboda. Dessutom stannar den just här utanför min lägenhet typ ;D Hur smidigt som helst!
En liten sneak peak från lägenheten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0