Vadå sova?


Varför ska det va så svårt att ta sig isäng i nån vettig tid?!! Nu har jag i och för sig ingen skola imorgon så just ikväll spelar det väl mindre roll.

Haha, på tal om att inte sova... hade ju tenta i strålningsfysik och teknologi igår, och i tisdags var vi några som stannade kvar på skolan för att göra ett sista ryck och plugga lite sådär dagen innan. Det hela slutade med att jag, Elin, Joanne och Nils spenderade heeela natten på VVH! ;D Hahaha, shit va roligt de va och sååå värt det!! Känner mig rätt säker på att jag klarade tentan och det hade jag aldrig gjort om vi inte hade stannat och pluggat hela natten! Fast fan va illa jag mådde sen efter tentan alltså =/ Ingen sömn + en massa energidryck och chips. Inget som min stackars kropp uppskattade direkt! Men som sagt nog var det värt för att slippa omtenta! ;P

Nä men dags att krypa isäng kanske ;)


Bilder från vår natt på VVH ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0