Back in Umeå


Ja nu var man tillbaka i Umeå efter en rätt så knepig helg :P Fick iaf träffa Johan i fredags :) Haha, de va kul som vanligt ;D Hade så mkt snack att ta igen men hann bara med en bråkdel för jag var ju som sagt tvungen att sticka till Skellefteå för att jobba igår. Haha så tragiskt... 14 gäster allt som allt. Tur jag jag jobbade med Hans iaf.. det är alltid roligt :) Efter jobbet drog jag, Hans och André ut på Coasters och Allstar men alltså ordet tragiskt fick typ en ny innebörd! Skellefteå en lördagkväll utan Station8 är inte så mkt att ha om jag säger så. Tråkigt :(

Blev iaf en fika på Wayne's och lite strosande på Skellefteås gator idag med Hans och Steffen innan jag hoppade på bussen tillbaks hit till Umeå. Väl här hemma har jag inte direkt gjort nån vidare nytta men ;P Hej söndagsångest!!

Nä... hoppa i säng kanske och ladda om inför en ny skolvecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0