Japp, då var det höst!

Men jag känner mig inte alls deppad måste jag säga. Snarare tvärtom :D För nu är det den tiden på hösten när träden går i rött, orange och gult, man får börja använda stora mysiga sjalar och inhandla lite nytt till garderoben. (Ja, jag erkänner... jag vill ha en ursäkt att få shoppa, haha)

Men iaf.. det är typ mysigt :) Älskar livet just nu!


Fotat i Jäckvik, hösten 2008



Helgen har iaf bestått av jobb... både fredag och lördag. Hanns även med en sväng på stan igår där det först var fika med Virre, Hans och Steffen på Kitchen :) Sen gick jag och Virre på stan med ambitionen att få spendera lite pengar såhär när man just fått lön...men det gick inge vidare, haha. Men våra plånböcker tackade oss nog för det ;P

Och nu i veckan ska vi äntligen få börja med radiografi och strålningsfysik m.m. på skolan! Längtar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0