Så här en tisdag...


Alltså tidsoptimist javisst! Gissa vem som missade bussen imorse och alltså kom försent till tvärgruppseminariet om sänglägeskomplikationer =/ Bra Hiffle! Var första gången jag missade bussen sen jag började skolan och såklart skulle det hända en dag man har redovisning :P Men det gick då bra ändå... haha. 

Hamnade sen i Lycksele så här en tisdagkväll. Och här var det ju tydligen fullaste vinter... det hade jag inte räknat med! Menmen... efter begravningen på torsdag åker jag tillbaks till Skeå och värmen, haha. Då blir det att packa väskan med lite varmare kläder och sen åka tillbaks inått landet på fredag eftersom att jag ska på dop i Vilhelmina på lördag :) Så det blir en kontrastrik vecka med andra ord!

Ska gå och va lite social med lillsyrran nu... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0