Första praktikveckan på röntgen :D

Ja, i måndags var första praktikdagen... fick börja med att vara på skelett :) Sen igår var jag på MR och idag datortomografin :) Även fast vi mest bara går runt och kollar så är det riktigt intressant! Eller det tycker jag iaf ;P

Så nu i veckan och nästa vecka är jag här i Skellefteå på praktik. Skönt ändå att slippa pendla för en stund! Och på tal om det... har ju fått en lägenhet i Umeå nu :D En mysig liten tvåa på 42 kvadrat som ligger på Ålidhem. Byggdes 2002 så är ju en väldigt fräsch lägenhet, vilket känns riktigt skönt :) Men flyttar inte för ens i februari så jag drar inte härifrån riktigt än!

Haha, på tal om nått helt annat... igår va jag med några från jobbet på Allstar och käkade och hade riktigt  trevligt :D Iaf,.. sen for vi och såg film. Haha... en alldeles ny film som heter Piranha, typ Hajen fast med datagjorda 3D-pirayor och halvnakna dansande silikonbrudar istället. Alltså jag DÖR!!! Så himla dåligt gjord, hahaha! Att den har fått 6,8 av 10 på imbd måste ju vara ett skämt! Men... det var roligt, haha... tror jag har sällskapet att tacka mest för det :D

Okej... tillbaks till verkligheten. Jag som är lite smått (ytterst smått skulle jag vilja säga) konstintresserad hittade några häftiga bilder/fotografier av en fotograf vid namn Nick Veasey. När jag ändå är inne på röntgentemat liksom...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pauline

coolt. VAd roligt med praktik :) kul att du fått tag på lägeneheten med. Blir det att du flyttar katterna också då?

KRAAAAAAAAAAAAAAAMM

2010-10-07 @ 12:38:06
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0