YES!

.
KLARADE FÖRSTA TENTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lite surt dock... endast 2,5 poäng från VG. Men huvudsaken jag fick godkänt iaf :D
.
Tänkte fira med att dra på Allstar och se hockey men ingen ville va me mig så blev en tråkig hemmakväll istället. Men hade rätt roligt när jag chattade med Frode på msn däremot, hahahaha :P (Ja, ni läste rätt... jag har äntligen, vid snart 25 års ålder börjat använda msn ;P). Videochattade dessutom för första gången i mitt liv (ja jag vet... jag måste jobba på min tekniska sida). Fick iaf se söta Gimla och hon skrev såhär till mig; 8uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii77. Gulligt va? :) Fast tror dock inte hon menade det, haha.
.
Eeeh.. ja det här blev ju ett normalt inlägg! Men så går det när man kombinerar mitt för tillfället goda humör (för jag klarade tentan!!!!!) med att jag är extremt otroooooligt uttråkad! ;P



Ungefär sånt här humör är jag på! (Förra hösten när jag o Rebbe lekte i skogen)
Vaddå... en bit bark fungerar väl alldeles utmärkt i brist på en riktigt mikrofon :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0