White snow...

Japp, för några dagar sen kom då äntligen snön hit till Skellefteå! Å än så länge ligger den då kvar :)

Helgen har iaf bestått utav jobb, både servis och bar. 13 timmar i fredags och 10 i lördags. Men nu är det åter till skolarbetet... så drar till Umeå ikväll och blir där några dagar tror jag. Vi har i och för sig nästan bara självstudier i veckan men känner att jag måste dit ändå för att få nånting gjort! Vetenskaplig teori och metod... suck.

Har väl egentligen inget intressant att skriva men det var en liten uppdatering iaf ;) Jo just de... har ju köpt mig en liten bärbar dator, en ASUS Eee PC. Riktigt trevlig liten sak :) Så har suttit och lekt med den en hel del i helgen också ;) Och självklart hänger den med till Umeå. Är lite mer bärbar än min förra "bärbara" dator ;P
Nu hade jag tänkt in till stan... måste köpa något så roligt som sockar, haha. Jag förstår inte... dom lyckas alltid försvinna för mig på något mystiskt vis ;P Sen ska jag göra nått roligare och träffa Jennifer för en fika innan jag sticker till Umeå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0