Hata söndagar



Ångest, ångest, ångest. Egentligen inte för att det är söndag utan bara för att jag har så sjuuukt tråkigt! Har inte gjort nå vettigt alls idag. Bara gått omkring på mina 28 kvadrat och velat att tiden ska gå så det kan bli en ny vecka någon gång!
Snacka om tragisk helg jag haft, haha. Fick tre erbjudanden om att jobba bar i fredags men tackade nej för jag tänkte att man kanske ska va ledig nån kväll oxå. Men shit va jag ångra mig ändå! Jag va så rastlös i fredags att jag hängde på jobbet lite till och från under kvällen. Så då hade jag ju lika gärna kunnat jobba ;P
Men gårdagen var helt okej iaf! Tog en fika på Wayne's med Anna först :) Sen lite senare var det jobb i baren. Helt galet va vi fick jobba!!! Nära att det blev försäljningsrekord i den baren jag jobbade i. Så är typ fortfarande helt slut ;P
Sitter just nu och lyssnar på Wolfmother medan jag väntar på att Viktor ska komma så vi kan dra till Umeå. Riktigt bra musik! Upptäckte dem på Hultsfred 2007 och såg fram emot att se dem nu på P&L i somras oxå men de ställde in :( Typiskt. Menmen... de lär väl komma till Sverige fler gånger hoppas jag :)

White Unicorn - Wolfmother

Far Away - Wolfmother




Kommentarer
Postat av: ylva

vet vad du menar, jag hade också sett fram emot en helt ledig dag igår men redan innan jag stigit upp var jag stressad för att jag inte hade nåt att göra!! typiskt..! ;)

2010-11-08 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0