Då var det advent

.
Men jag har faktiskt inte julpyntat nånting. Vet inte om jag ska de heller. Har ju som allt julpynt hemma hos Frode och ingen bil. Fast man får ju noll julkänsla =/ hmm... tål att tänkas på. Men känner mig väldigt anti julen just nu. Ååå... längtar så sjuuukt mycket tills jag får flytta in i min nya lägenhet! Så himla skönt att få något som verkligen bara är mitt, där alla mina saker ryms. Största delen av mina grejer är ju fortfarande hos Frode... vilket känns väldigt drygt, även för honom skulle jag tro. Nä, "bara" två månader kvar!! Känns som att tiden går i snigelfart just nu...
.
Menmen. Veckan som varit har till stor del bestått utav fika och åter fika ;) Sofia, det måste vi göra oftare! Älskar att ta en fika på stan sådana dagar man har självstudier. Får lite mer motivation till att plugga sen när man verkligen är hemma, motför om man bara sitter hemma en hel dag. Hade ju hemtenta i fredags vilket gick bra... fick då godkänt. Det går framåt i plugget :) Sen på kvällen var det fest som stod på schemat. Middag och hockey med Jennifer på Allstar i lördags och sen jobb i baren på Station 8 senare på kvällen. Igår blev det en sväng på skyltsöndagen i kylan och sen var det branchfest på Allstar. Haha, blev mycket Allstar i helgen... både fre, lö, sö ;P Men måste erkänna att jag faktiskt börjar bli rätt less på allt festande! Ska försöka ta det lugnt på den fronten nu i december har jag tänkt och fokusera på annat!



Kommentarer
Postat av: Sofia

OM vi ska! :D Vi är som duktiga på att prata av oss. Bara höra av dig när du har tid igen sugarplum! haha ;D

2010-11-30 @ 16:25:53
URL: http://soafli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0