5-års jubileum på Station 8


Jobbade i baren igår när det var 5-års jubileum på Station 8. En riktigt kul och lyckad kväll med mkt gäster :D Och vet ni vad en gäst sa till mig? "Fan va snabb du är, du äger ju!" Det är inte ofta jag får höra att jag är snabb!!!!!!!!! Tror aldrig det har hänt ens ;P Dessutom höll jag och Julia det väldigt snyggt och rent i baren..så man kan ju lugnt säga att vi ägde :D

Sen drömde jag att jag var på festival inatt... wonderful! Men det är jag ju om en vecka! :D Längtar!!!!

Ja vad gör man inte för konsten... vi i personalen slog till och märkte oss för livet!

Haha, nä det är en gnuggis ;P

 

Nä, kanske skulle ta och äta lite frukost?! Ska göra mig nå te också och sätta mig framför TV:n och bara njuta av ledigheten :D Sen kl sju ikväll drar det igång igen... tjejfest här hos mig och sen ut på Station :D



Dance, dance, dance!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Pauline

TAck min snälla söta Hillevi. VAd roligt vilken kommentar du fick, jo men du är flitig och snabb, men inte när du äter ;P Hoppas du får Det superkul på peace and love. Synd att jag inte kunde träffa dej helgen som var. Hade fått bältros och låg och hade kramp hela tiden så det var inte så skojigt. Men nu har jag börjat bli bätte, känns verkligen skönt. Det glädjer mig Verkligen iallfall att jag har en vän som du, även fast vi inte kan träffas så ofta. Iallfall inte nu på sommaren. Kram.

2010-06-20 @ 18:04:19
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0