Peace & Love!!!


"Sex dagar av kärlek, budskap och musik", som det står på mitt festivalarmband. Kan tillägga orden sol, tält, vin i tetrapack, svett, skratt, langos, nya vänner (!), bajamajor, vatten, frukost på mcdonalds och ömma fötter. Årets tema var frihet, och att vara på festival är verkligen frihet för mig! Så himla härligt det är :D

Bästa konserterna var nog Hives (måste se dom igen!), Eddie Cotton (riktigt svängig blues från mississippi), Treva (tre unga killar från Falun som spelar folkmusik, sjuuuuukt duktiga!) och Europe. Sen var det ju lite coolt att se kända namn som Kent, Robyn, Jay-Z m.fl. också. Dock missade jag flera artister som jag ville se, hade lite för roligt på campingen ;P

Blev inte så mkt bilder eftersom att vi inte hade med oss nån kamera, förutom på mobilerna då. Så kanske laddar upp lite på pixbox sen. Om jag orkar. Har inte lagt ut nå bilder där på över ett år, haha. Men här är två iaf :)

 

Jag och min festivalpolare Anna från Norrköping :D

 

Längtar redan tillbaks!

 

Tack Borlänge och Peace & Love för en helt underbart grym fesivalvecka!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Tack Hiffle för trevligt umgänge :D

2010-07-08 @ 23:03:23
Postat av: Hillevi

Tack själv!!!! :D

2010-07-09 @ 03:15:51
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0