Jaaa men härligt!

Från en helt jävla värdelös dag igår (säger inget mer än så) till en förvånansvärt bra dag idag! För första gången på jag vet inte hur länge så såg man ju faktiskt himlen och solen när man vaknade :) Och snöandet har lugnat ner sig betydligt, om än inte slutat helt. Innan jag tagit mig upp ur sängen ringde dessutom Linn så dagen fick helt klart en bra start :D
Efter det blev det fika på stan med Nina och lite julklappsinköp :) Så nu är typ alla julklappar fixade! (Stor lättnad!) Fick t.o.m lite julkänsla när jag traskade runt på stan... inte illa :P Men jag hade gärna sluppit kylan =/ Höll ju på frysa sönder totalt!
.
Var även på Hemmakväll och hyrde hela tre filmer... här ska det mysas ner i soffan!! En utav fördelarna med att vara singel... man får välja heeelt själv vilka filmer man vill hyra! Inga actionrullar här inte! Så jag tänkte väl ta och beta av en utav filmerna nu... innan klockan blir allt för mycket ;P


Imorgon blir det lunch på stan med Sofia och eventuellt att springa lite på stan :) Och inte att förglömma... slå in julklappar!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0