Vilken bra dag!


För det första. Solen skiner idag :) Bara det gör underverk för humöret! Sen va jag på Core idag, kl 12.00. Kändes i magmusklerna kan jag lova, eftersom att jag tränade pilates igår! Jag var iaf duktig och gick till och från Aerobicsstudion istället för att cykla som jag annars gör. Använde mössa och vantar för första gången i höst men det var jättehärligt i luften :)

Men iaf. När jag sen kom hem hade jag en massa energi och humöret var på topp! Men inte nog med det. Direkt efter att jag hade duschat klart fick jag ett telefonsamtal från Johanna i Parken och fick veta att jag ska få börja extrajobba där!!!

Och sist men inte minst så är det ju säsongspremiär av Grey's Anatomy ikväll :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till jobbet :)

2009-10-01 @ 20:39:21
URL: http://mafalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0