Borta i helgen...


I helgen är det marknad i Lycksele och jag och Frode ska självklart dit :) Ska bli roligt att träffa alla kompisar, min familj och lite släktingar till mig. Så fort Frode har slutat jobbet ikväll ska vi och katterna försöka packa oss iväg, och då kör vi direkt till Mörtan där vi ska vara tills imorrn eftermiddag :) Sen på lördag kväll blir det party i Lse!




Jag och Frode blev förresten bjudna på hockey igår. Vilken match! Självklart vann SAIK ;) Efteråt bestämde vi oss för att skippa skjutsen och va duktiga o gå hem... men det fick vi snart ångra för shit va kallt de va! Och min träningsvärk som fortfarande inte blivit bättre. Så det blev en rätt så plågsam promenad hem för min del, haha ;P

Nej, men inte har jag tid att sitta här och skriva. Måste ju börja packa, fixa och ha mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0