Då var första kvällen avklarad


Ja igår kväll va jag och provjobbade på Johanna i Parken här i stan. Det gick väldigt bra tycker jag (med tanke på att jag inte har någon som helst erfarenhet av att jobba på restaurang). Det var mkt att lära sig men det va jättekul! I morgon kväll ska jag provjobba igen. Hoppas det går lika bra :) 

Nu sitter jag och väntar på att maten i ugnen ska bli klar. Är så hungrig! Sen är det nog myskväll som väntar... med lite TV och vin. Är ju så tråkigt, regnigt väder ute. Men då är det desto mysigare att sitta inne!



Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej! Vad roligt, det är klart att det skulle ga bra för dig! :) Lycka till med fortsättningen! Kramar

2009-09-20 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0