Alla dessa vampyrer


Jag kan ju inte undgå det faktum att det är vampyrer som gäller just nu. Själv är jag ingen expert men då har man ju tur att man har andra i ens närhet som kan upplysa en om hur det liksom "ligger till". Mina systrar tex, som är helt sålda på Twilight-böckerna. Är ju så många som säger att dom är så himla bra (böckerna alltså), så snart måste jag väl be lillsyrran om att jag får låna iaf första boken. Och jag som inte läst en bok på flera år.. hur ska det gå ;P

Jag och Frode har iaf börjat se första säsongen av vampyrserien True Blood. (Man måste ju hänga med i svängarna!) Och det är verkligen en serie man fastnar i. Lite coolt att Alexander Skarsgård är med också :)


True Blood




Kommentarer
Postat av: linn

hehe jaa eller hur, jag brukar inte tycka om vampyr filmer/böker, men de är nått ändå som jag fastnar för.. hmm skumt..



allt bara annars?:D pusspuss

2009-09-15 @ 02:12:13
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Ida

Twilight böckerna är skitbra :) Läs dom om du inte gjort det! True blood... ja tycker att Bill är så läcker ;)

2009-09-17 @ 10:44:57
URL: http://lillgumsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0