Aj aj...


Har sån fruktansvärd träningsvärk i mina lår att jag knappt kan gå! Eller, Frode tror inte att det är träningsvärk utan han tror att jag har överansträngt mig. Och så är det nog... för sån här träningsvärk har jag aldrig haft förut!

Måste ha vart på funk-passet i tisdags det sket sig, så att säga. Hade redan lite träningsvärk sen innan och så var jag inte alls uppvärmd. Nog för att det gick totalt värdelöst dåligt för mig att dansa funk men det var en grej där man skulle ner på golvet och ha sig som jag kände tog rejält på framsida lår. Sen igår morse följde jag Virre och sprang (intervall) broarna runt, och jag tyckte väl att det kändes ovanligt jobbigt! Så resten av gårdagen kunde jag knappt röra mig. Och det sitter fortfarande i... har inte direkt blivit bättre om jag säger så. Men jag tog mig ut på en morgonpromenad imorse iaf, även fast det var en plåga, haha :)

Synd det ska bli såhär när jag nyss skaffat träningskort på Aerobicsstudion. Hade ju velat fara på Core-passet igår och ikväll är det också Core. Men men.... får ta nya tag nästa vecka!




Kommentarer
Postat av: Pauline

va du är duktig och engagerad i träningen. Hurtbulle. Själv har jag fort kortisonsprutor som gjort att jag svällt i kroppen, och ska jag tydligen få kortissontabletter istället för mina andra medicin som jag tog i sprutform förut, som inte var kortisson, tänker vägra, vill inte svälla upp som en ballong. skulle va kul att ses men jag har inte tänkt gå ut nånting under marknadshelgen, Är inte så kry för det och har inte råd heller för den delen. Ska stå i baren på klubben på lördagen. Men träffashinner vi nog göra.

2009-09-24 @ 13:39:11
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

på mammas raggarklubb=)

2009-09-25 @ 10:24:10
Postat av: Pauline

på mammas raggarklubb=)

2009-09-25 @ 10:25:00
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0