Naturkunskap B


Ska börja läsa Naturkunskap B på distans nu (startdatum idag)... eller, jag har inte fått boken jag beställt än men eftersom att jag läser på 25% så gör det ju inte så mkt. Har en hel månad på mig innan första inlämningsuppgiften ska vara inne :)

Så idag blir det istället städning som gäller. Ser för hemskt ut här hemma! Hade en väldigt lat vecka förra veckan. Eller på dagarna var jag ju på grupputbildning iaf. Men städandet blev lidande, och även träningen =/ Är i en liten svacka nu igen. Men jag ska försöka ta nya tag nu i veckan!

Men nog om mig. Idag är en väldigt speciell dag för min yngsta lillasyster... för hon fyller nämligen hela 18 år idag! Grattis igen Rebbe! Det känns typ helt sjukt. Minns ju när hon föddes och allt! Betyder det att jag börjar bli gammal eller?!!



Kommentarer
Postat av: Pauline

VA skönt att du har en tid på dej, men gör inte som jag bara, å dra ut på det tills du upptäcker att den ska vara inlämnad imorgon och man inte har gjort ett smack, Det är jag i ett nötskal.

2009-10-21 @ 11:59:10
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0