Friday today!


I morse kom jag och Frode överens om att vi skulle hitta på nått annat att göra ikväll än att bara somna framför TV:n som vi (jag iaf) alltid annars brukar göra på fredagskvällar. Så då föreslog jag att vi kanske skulle kunna ha en "bakarkväll" ikväll. Och det tyckte han lät som en bra idé :)

Jag och Frode har i princip aldrig bakat ihop under vårat snart 5 år långa förhållande. Lite konstigt eftersom att jag egentligen tycker att det är riktigt kul att baka. Men ikväll smäller det! Baka, baka liten kaka...

Var förresten på Pump idag. Gick överraskande bra :) Och det var dessutom jättekul! Så det ska jag fortsätta gå på. Hillevi ska bli stark, haha ;P Vet inte ens om det är möjligt, men försöka kan man ju iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0