Första snön


Ja igår fick vi vår första snö. Ligger faktiskt fortfarande kvar. Men det var ju inte de jag skulle skriva om. Tänkte bara ge er en liten uppdatering om vad som hänt i helgen. För det har varit en riktig bra helg :)

I fredags jobbade jag 4 timmar, mellan 18.00 till 22.00. Så Frode fick va ungkarl, haha :) Sen i lördags tog Frode mig ut på en liten shoppingrunda på stan. Ett par skor köpte han åt mig (som jag verkligen behöver) och en klänning som bonus :) Just de... fick ju ett presentkort på Hufvudsaken av Frode i fredags! Han ville ge mig en present för att fira att jag fått ett extrajobb :) Jag måste ju ha världens finaste pojkvän!

På kvällen for vi iaf till Glenn och såg hockey. Riktigt intressant match som SAIK vann! Efter det gick vi ut på Station... en väldigt lyckad kväll blev det :)

Lördag kväll


Igår var det riktigt kasst väder, det regnade och hade sig. Men desto mysigare var det då att ha en bakisdag/slappardag här i lägenheten :) Massa onyttigheter som det alltid blir på söndagar + några True Blood-avsnitt och sen filmkväll. En helt vanlig söndag alltså!



Kommentarer
Postat av: ylva

Vad kul med jobbet och shoppingen! :) kramar!

2009-10-05 @ 14:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0