...


Orka komma på en bra rubrik?!
Idag har det varit en väldigt slö dag för min del. Har bara varit inne och fixat med olika saker. Typ städning, tvätt m.m. Men kring kl 19.00 kom det hit lite folk, för vi skulle ju se hockey :) Veronica, Simon, Lina och Danne + jag, Frode och katterna satt bänkade framför TV:n och bevittnade hur SAIK tog ledningen och inte helt överraskande vann... dom spelade ju mot Rögle ;P


Hade tänkt få med mig Frode ut på en kvällspromenad eftersom att jag inte rört mig nått idag, men han ligger just nu och sover på soffan (ombytta roller?!) så det blir nog inget av det. Är ju dessutom rätt sent. Menmen.. ska väl gå och försöka väcka honom iaf :)




Just de... såg på nyheterna idag att över 160 elever och lärare på en skola här i Skellefteå har insjuknat i svininfluensan =/ Är tydligen ett av de största utbrotten i landet så här långt... Men jag tror man ska ta såna nyheter med en nypa salt, för tydligen så är det bara 6 st (av dom 160) som man vet säkert har den nya influensan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0