Jag är lite seg...


...på att uppdatera här känner jag. Men jag har som haft ganska fullt upp i veckan, så jag får skylla på det :) Veterinärbesök, varit på arbetsintervju, provjobbat på Vegas, tränat, äntligen gjort klart inlämningsuppgiften, varit på hockey (både AIK-Linköping och Malå-Lejon) m.m.

Ikväll blir det mer hockey... fast hemma framför TV:n den här gången. Frode var på väg från jobbet nu och skulle köpa med sig nån slags middag hem. En överraskning sa han :) Sen lät det som att det skulle bli nån form av förfest här hemma hos oss eventuellt. Lite osäkert eftersom att killarna som skulle komma tydligen hade ändrat sig. Men David skulle iaf komma så vi får väl se vad som händer! Men det blir iaf inget dricka för min del eftersom att jag ska jobba sen ikväll mellan 22.00 och 03.00. Men jag klagar inte :)

Såg förresten en dokumentär för nån dag sen som hette "iPodrevolutionen". Så nu vet jag vad som är skillnaden mellan en vanlig mp3-spelare och en iPod, haha ;) Sen fick jag stoltsera med min okunskap när jag var tvungen att erkänna för Frode att jag inte fattade den här nya Comhem-reklamen som alla pratar om. Så då fick Frode förklara för mig att det ju är kända klipp från YouTube. Dah!




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet, men nu ska jag verkligen försöka att bli bättre:)



ÅÅ vad jobbigt, synd att hon verkar få de så lätt, eller om de inte hadde försvunnit helt?

Måste verkligen försöka att ta oss dit någon gång, så ka vi ju också julhandla tillsammans:D



Puss&kram

2009-11-15 @ 10:21:39
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: ylva

jag skulle säkert inte heller ha fattat reklamen! det enda jag kollar pa pa youtube är mans ibland haha :) hur gick det att provjobba? kram

2009-11-17 @ 16:21:50
Postat av: Alexander

Hej hej hej! Såg ditt lilla meddelande på min blogg nyss :)



Med mig är det bara bra! Är bosatt i Umeå och studerar :).. Hur är det med er då?? Ni finns i Skellefteå numera, visst? :) Hare bäst!



/Alexander

2009-11-18 @ 19:58:24
URL: http://hubert1234.blogspot.com
Postat av: Mum

Ja just det - hur gick det på Vegas?

2009-11-18 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0