Efter en lugn helg


Varje år när det är halloween så tänker jag att nästa år, då skulle det va kul att kanske klä ut sig eller iaf göra nått på halloween. Men sen när den helgen väl kommer så blir det aldrig nått av det. Kanske för att jag alltid kommer på bara några dagar innan att det är halloween. Vi hade iaf tänkt gå ut i lördags, jag och Frode. Men jag fick naturligtvis huvudvärk (typiskt, för det händer typ aldrig) så då blev det inte så roligt att gå ut längre. Så vi satt hemma istället. Men det funkade det oxå :)

Hela helgen har i princip sett ut så. Vi har suttit hemma och tagit det lungt. Har bl.a. sett lite hockey men SAIK förlorade ju båda matcherna :( I lördags var jag på vinprovning/utbildning på dagen och igår kväll tränade jag Forza men annars så... har det inte hänt så mkt!

Idag har jag inget inplanerat så om jag är smart så kan jag ju ta tag i Naturkunskapen. Men mest troligt är nog att jag hittar nått annat som är "viktigare" att göra och skjuter upp det (som jag är så duktig på) tills nästa vecka då första inlämninguppgiften ska in. Varför funkar man så?! Självdiciplin är då verkligen nått jag totalt saknar! Någon som har det och vill ge lite till mig?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0