Radio


Jag och Frode var för ett tag sen ute och sprang/joggade i hela 27 minuter... och sen gick vi på en 25 minuters promenad som nedvärmning dessutom :) Shit vad vi är duktiga! Så nu har jag just kommit ut ur duschen och ska snart göra mig lite kvällsfika :)

Lyssnade på Mix Megapol medans jag duschade... det ska ju va gamla och nya låtar i en bra blandning (säger dom)... men det är ju jämt samma låtar om och om igen! Och inte är det bra låtar heller. Låten Sober, med Pink, är rätt bra tycker jag... man annars vet jag inte. Nä, P3 har då iaf mer varierat låtmaterial. Men jag är ju inte alls nån radiolyssnare direkt... just eftersom att jag inte tycker om musiken som spelas på radio. Men jag måste säga att det har blivit bättre på senare år ändå :) Hörde ju klassikern Red Red Wine nu när jag stod och duschade... lite less den men den funkar :)

Nä, nu måste jag gå och göra fika... är sååå hungrig!



Kommentarer
Postat av: Pauline

shit va duktiga ni är,,, åh känner att jag måste börja igen,,men jag får ju så himla ont i knäna av att jogga, är rädd att jag kommer få sota för det längre fram.

2009-05-21 @ 09:08:53
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0