Totalt genomblöt!


Idag när jag och Frode gick hem från cenrum så började det såklart att spöregna när vi bara hade gått typ i 10 minuter. Så det var alltså 20 minuter kvar innan vi var hemma! Inget paraply hade man heller för det va ju fint väder i morse när vi gick in. Så det var bara att fortsätta traska i regnet tills vi äntligen kom hem. Men vi hade ganska roligt på vägen :) Mina svarta tygskor började tokskumma vilket såg väldigt roligt ut. Väl hemma var det snabbt av med alla kläderna och till sängen för lite mys under täcket tills man hade fått upp lite värme ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan va skoj med regn ibland, själv tycker jag att det är helmysig att gå i regn,, ett tag iallfall,, men inte är det hälsosamt för min kropp inte =)

2009-05-21 @ 09:10:29
URL: http://palans.blogg.se/
Postat av: Frode

Tur i alla fall att du är söt när du är blöt!!!

2009-05-30 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0