Presenter!


Fick en glad överraskning i morse när jag gick in på internetbanken för att kolla mitt saldo... hade fått in ca 1500 från CSN!!! Trodde inte att jag skulle få nå fler utbetalningar eftersom att jag går ut skolan om bara två dagar. Och det var verkligen välbehövliga pengar eftersom jag skulle ut och köpa presenter idag efter skolan :) För Frode fyller nämligen år den 3:e juni och så fyllde min lillasyster Linnea år igår. Och sen kom jag ju på när jag gick på stan idag att min lilla katt Puma faktiskt fyller 1 år just idag! Så jag köpte en liten present till henne oxå.. hela 10 spänn kostade den :)

Frode sa förut idag (när han fick höra mina presentshopping planer) att jag inte behövde köpa nått till honom.... för att jag har så lite pengar. Men självklart vill jag ju det! Jag blev ju rik i morse så jag har ju t.o.m råd :) Men jag måste erkänna att jag alltid haft svårt att hitta presenter till Frode.. för förut har jag alltid satsat på bara en lite dyrare present. Och då får jag alltid sån beslutsångest vad jag ska köpa för nått... och kommer han ens att tycka om presenten? Men nu gjorde jag helt tvärtom... jag köpte flera lite billigare saker istället. Och jag tror han kommer att bli glad över allihopa! För "endast" 410 kr fick jag 7 riktigt bra presenter! Ska inte avslöja vad för man vet aldrig vem som läser ;)

Så idag har jag alltså shoppat, men inte en enda grej till mig själv.  Vilket självplågeri att gå på stan när man inte får shoppa till sig själv! Det finns så mkt jag vill ha!!!! Jag vill oxå fylla år nu :)







Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill också fylla år nu;) hehe men jag vill ha en bra systemkamera:D





JAg ska inte till lycksele på ett tag, inte vad jag vet men jag hör av mej när jag ska dit nästa gång:) Har du planer på att åka dit snart?:D

2009-05-27 @ 19:47:59
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja det är jag intresserad av, lät ju himla skoj faktiskt. va roligt, så får jag inte glömma bort att gratta honom,, men det kommer jag säkert, mitt minne sviker mej ofta!!,vet inte om jag har hans nummer heller. Ja va kul att du hitta så mycke för den summan, MAn blir ju faktiskt gladare om man får fler presenter även om de inte kostar skjortan,, det är våran familjs motto, Spelar ingen roll vad det är i bara det är många ;) och då är det ju större chans att det faktiskt är något som går hem=)

2009-05-27 @ 21:25:56
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att du hittade så många presenter!



Jag tycker personligen att det är roligare att shoppa presenter åt andra, för då känner jag mig inte så dålig som spenderar alla pengar på mig själv utan att jag vill göra andra glada, lite konstigt men :)



Hur ser sommaren ut för er då? några planer?

2009-05-28 @ 11:34:51
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Linn

jasså:D jaa det är sååå mycket roligare att fota med en kamera som tar bra bilder!





ÅÅ vad härligt! Jag vill också dit ett tag, men jag jobbar ju så mycket, hinner inte.

2009-05-28 @ 16:24:32
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men så trevligt, lite pengar är alltid trevligt..:) du får gratta puma från mig och tipex! plus att du gärna får påminna mig när frode fyller år annars finns risken att jag glömmer bort det..:P

2009-05-28 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0