Ledig


Ja idag är jag ledig från skolan. Steg upp nån gång efter sju och vid åtta gick jag med Frode in till stan. När jag kom hem for jag och sprang i hela 29 minuter... asjobbigt!

Jag har även varit duktig och äntligen tagit tag i att rensa och stöka i vårat lilla förråd. Var tvungen att slänga bort en massa tomkartonger för det var bokstavligt talat proppfullt i förrådet! Synd att behöva slänga bort kartongerna för dom behövs ju verkligen när man flyttar... men som sagt... man måste ju kunna gå in i förrådet och öppna garderobsdörren där oxå. Nu kan man i och för sig inte göra det ändå för det står en massa sommardäck i vägen. Men dom ska oxå bort snart så då blir det lite plats!

Ikväll ska jag och Frode fara till Veronica och då blir det nog till att hyra en film eller nått, och så skulle vi ta nån öl oxå (fast cider lr vin för mig då) :)

Vad ska ni göra i helgen?!




Uppdatering...

Jag hemma hos Veronica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0