Helgen som varit...


Jag och Frode har haft en lugn men helt okej helg. Både igår morse och i morse så blev det våfflor på balkongen till frukost :) Igår kväll såg vi på film och hör och häpna... jag somnade inte! Ni som känner mig vet att filmkvällar med Hillevi är lika med att Hillevi somnar i soffan efter halva filmen, haha ;P Det spelar ingen roll om filmen är hur bra som helst... blir jag trött så somnar jag ändå. Jag somnade till och med när jag var och såg Pirates of the Caribbean - At World's End på bio! Men ibland lyckas jag hålla mig vaken igenom en hel film och det hände alltså igår :)

Idag har vi varit lite aktiva och både hunnit vara på en timmes promenad i morse och en lååång inlines-tur på nästan en och en halv timme! Svettigt värre! Så nu har jag just kommit från duschen och jag måste nog tvärstäda lite för snart kommer Lina och Danne hit :)

Måste även berätta att frode har fått ta över ett par solglasögon av mig som jag aldrig använder för att dom var en aningens för stora. Jag får skylla på att det var ett impulsköp. Det ett par röda pilotbrillor och Frode passade jättebra i dom :)

Så här snygg va jag i dom, haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0