En typisk onsdag...


Jag tycker om onsdagar. Konsthistoria på skolan och sen såklart Grey's anatomy på kvällen! Idag har jag dessutom hunnit umgås lite med Veronica i typ två timmar efter skolan :) Kan det bli bättre?! Nja men snarare sämre. För en mindre trevlig överraskning väntade dock på oss när vi kom hem... katterna hade vält ner båda blomkrukorna som stod i köksfönstret i golvet... en hade gått sönder :( Menmen, det är sånt som händer. Sen gjorde jag mig själv döv oxå... orkar inte gå in närmare på det men AJ mitt öra säger jag bara!

Nu har jag just skrivit klart en jobbansökan och skickat iväg den... skönt. Då kan man se på Grey's utan att känna nån ångest :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen! Vad kul att du har hittat min sida, och nu har jag hittat din :)

Hur är det med er? Kram

2009-05-14 @ 17:55:19
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: pallan

jajjamen, nu tar jag sart bussen till storuman... ska bli så kul med lite förändring. Ja vi gick ju övningsgången, kan säga att det är ju lite längre man ska gå än modevisning i lycksele,, dessutm ska man gå jättesakta,, urs ja låt mej säga att gårdages övning var minst sagt förvirrande.

2009-05-15 @ 07:28:32
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0