Tandläkarbesök


Har just kommit hem från tandläkaren där jag fick en visdomstand bortopererad. Har inte sovit nå mkt i natt eftersom att jag skulle va där redan kl 07.10! Och jag gick inte och la mig förns kl två i natt... inte så smart. Men så går det när man har vänt på dygnet.

Nej usch det va inte kul kan jag säga! Det går inte att beskriva hur skönt det är att det äntligen är över! Jag har nog lite tandläkarskräck tror jag... för det gjorde ju inte alls ont just där dom va och opererade. Men det var jättejobbigt ändå. Det gjorde väldigt ont i mungipan och läpparna, eftersom att min tandläkare var tvungen att va rätt så hårdhänt för att kunna dela tanden i delar och sen dra ut den =/ Om man då fick ta bort hörseln... så man slapp höra när hon borrade, bände och slet! Och så känns det ju som att man inte kan andas. Man är så hjälplös! Nä men så himla skönt det är att det är över! Hoppas bara att jag inte får lika mkt värk som när jag opererade bort visdomstanden i fjol. Nä fy det va inte kul. Så nu har jag 4 stygn i munnen som ska tas bort om lite mer än en vecka.

Men det blir en lugn midsommar för mig imorrn, eftersom att jag knaprar en massa värktabletter nu. Vi ska iaf fara till Lina och Danne då så det blir nog kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0