Fest, onyttigheter och film


Sitter på Frodes jobb nu och skriver... det är nå fel på våran dator så den går inte att starta =/ Hoppas Frode kan fixa det.

I helgen har iaf min låtsasbror Johan och hans tjej Emma varit här och hälsat på :) I lördags hade vi fest hemma hos oss och sen vid tolvsnåret for vi en sväng på Trästock. Fast vi var bara där en liten sväng, åt langos o sen gick vi hem igen.

Igår va en riktig bakisdag (även fast jag inte ens va bakis) med mkt onyttigheter och en massa film :) Jag och Frode såg på filmen Blood Diamond, en riktigt bra men hemsk film som utspelar sig under 90-talets inbördeskrig i Sierra Leone. Har sett den en gång förut men som sagt den är riktigt, riktigt bra.
Sen på kvällen var det tjejkväll hos Veronica med pizza och film :) Vi såg filmerna My Best Friend's Girl,  Changeling och Bröllopsduellen. Alla va helt klart sevärda så det blev en lyckad filmkväll!

Idag hängde jag med Johan och Emma på stan när dom shoppade. Hittade såklart en massa kläder jag vill ha men det var bara att bita ihop och ta djupa andetag, haha ;P Ingen shopping för mig.

Nä, nu har Frode lyckats fixa datorn så nu ska jag sluta skriva. Tur man har en duktig pojkvän :)



Kommentarer
Postat av: Linnea

På det sättet är jag glad att jag bor där det inte finns nå mkt affärer, skulle inte ha råd ;)

2009-07-21 @ 09:23:29
URL: http://rapchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0