Uppdatering


Oj, nu vare ett tag sen jag skrev... och mkt har hunnit hända.

  • Midsommar i Frostkåge. 
  • En övernattning i Frodes stuga.
  • Nästan en hel (underbar!) vecka på Mörtan. (Där min pappa och farfar bodde)
  • Michael Jackson har dött. (Om det nu är nån som lyckats missa det)
  • Farfars begravning.
  • En dag på storumandagarna.
  • Stadsfesten i Skellefteå har börjat!

Orkar inte gå in nå djupare på allt som hänt för då skulle inlägget bli alldeles för långt... :) Och för att va helt ärlig så orkar jag inte skriva värsta inlägget nu heller! Och sen har jag ju faktiskt inte tid eftersom att det snart kommer besök och då blir det förfest här och sen drar vi ut på stadsfesten!



Igår på stadsfesten :)




Kommentarer
Postat av: Linn

puss puss! hoppas att ni har det kul!! :D

2009-07-04 @ 00:35:52
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Ylva

Äntligen är du med pa min blogglista! Du har fullt upp märker jag :) Jag lyckades faktiskt nästan missa att Michael Jackson hade dött, upptäckte det typ fyra dagar efter att det hänt, sa jag måste läsa din blogg oftare för att hålla mig uppdaterad ;) Hoppas stadsfesten var kul! Kram Ylva

2009-07-08 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0