Shitfaced


Det var vad jag blev igår. Alldeles för många drinkar här hemma och sen dessutom en tequila på Station 8 som avslutning. Inte konstigt att det spårade för mig! Att jag aldrig lär mig! No more tequila for me!!! Vet inte om jag vågar visa mig på Subway nå mer efter igår...

Men alla gör vi misstag ibland!




Den här bjuder jag på  ;P

Idag har jag och Frode haft en riktig bakisdag och suttit framför TV:n och sett flera avsnitt av How I Met Your Mother :) Grymt rolig serie! Sen för ett tag sen gick vi ut på en välbehövlig promenad till Hemmakväll och hyrde en westernrulle som vi ska se nu :)
/Fyllevi





Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilken babe, va snygg du va i klänningen. Ja de är sånt som händer, hoppas du hade kul iallfall.

2009-07-27 @ 10:23:12
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg du va i den klänningen, även fast du flamsade till dig

2009-07-27 @ 19:52:41
Postat av: ylva

Ja du var jättesnygg!Jag vet ju av erfarenhet att även de bästa gör misstag ibland, ingen fara ;) Kram ylvis

2009-07-28 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0