Långhårigt värre


Aaaargh!!! Skulle bara tvärsätta mig vi datorn och har nu suttit här i över 3 timmar =/ Inte bra. Började kolla på lite gamla bilder.. o shit va bilder vi har på datorn!!! Det är lite roligt att se hur man har förändrats genom åren :) Å jag saknar mitt långa hår! Hittade dom här bilderna på jag och Frode när vi gick sista året på estet. Om ni undrar över utstyrseln så var det för att jag spelade punkare i en teatershow.



Ja det va ett tag sen! Saknar även Frodes långa hår lite grann måste jag erkänna... även fast han är snygg i kort oxå så är det nå speciellt med långt!

Men jag jobbar på att spara ut mitt iaf :)



Kommentarer
Postat av: mafalda

Trodde seriöst att de var du och Frode som kört av vägen, men såg att du skrivit ett inlägg efter den där bilden är tagen. Så jag hoppas de inte var ni???



http://vk.se/Article.jsp?article=290985

2009-07-09 @ 22:46:45
URL: http://mafalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0