Drar alla till Åsele i helgen eller?!


Jag va ju som sagt hos Sofia igår, riktigt trevligt :) En sån där kväll då man bara pratar om allt möjligt tills man tillslut verkligen måste säga godnatt. Även fast man helst skulle vilja ligga uppe hela natten och prata! Johan och hans tjej kom ju förbi en sväng oxå. Försökte övertala dom att komma till Skellefteå i helgen eftersom att det är Trästocks men dom skulle mest troligen till Åsele... som alla andra. Hade gärna farit dit om jag haft råd, menmen.

Jag minns sommaren -04 när jag och Linn for dit! Vi lyckades få världens bästa grannar på ungdomscampingen som vi hängde med under hela marknadshelgen. Shit va kul vi hade :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0